  • Data: 2011-03-30 11:31:07
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Ale dlaczego prawników? Czy zaproponowane usługi były gorsze niż w OWU?
    > Podejrzewam, że nie (chociaż nie sprawdzałem, ale wyglądają dość typowo),
    > więc w sumie nie wiem, o co chodzi. Myślałeś, że za 100 zł/rok na lektyce
    > Cię przyniosą do domu, a samochód naprawią za darmo?

    Zapewne wystarczyłoby mu gdyby pokryli koszt holowania z autostrady na
    parking i cenę parkingu, skoro on nie był w stanie usunąć pojazdu z drogi,
    albo zadecydować kto ma to zrobić.
    Ceny holowania na pewno aż tak bardzo się nie różnią, żeby się upierali przy
    swoich.

    Albo chociażby powinni mu kazać dopłacić różnicę, gdyby się okazało, że oni
    zrobiliby to taniej.
    Ja miałem w Assistance zapisy które umożliwiały holowanie na własną rękę w
    podobnych sytuacjach, wtedy ubezpieczyciel zwracał koszty.