  • Data: 2011-03-31 09:13:45
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:16tg01swbimon.1pbuwmgkvnte1$.dlg@40tude.net...

    > I ku..a :)
    > To zajebi ście :)
    > "Proszę ładuj we mnie lekko, aby mnie nie trzeba było odwozić do szpitala"
    > - rzekł ubezpieczony posiadający Assistance w Compensie :)
    >
    > Co to za popier...ny argument?
    > Właśnie chyba osoba która "pojechała karetką do szpitala" jest bardziej
    > przewalone od osoby która może samodzielnie funkcjonować i której nic
    > poważnego się nie stało w wypadku - PRAWDA?

    Ale ubezpiecznie nie jest na przewalenie, tylko na określone zdarzenie i
    wymaga określonego sposobu zachowania po nim.

    P.S.
    Żeby nie było - nie popieram takiego wykręcania się ubezpieczyciela, pisałem
    co powinien zrobić.
    Tłumaczę tylko znaczenie niektórych zapisów w OWU assistance, z których
    rozumieniem niektórzy mają kłopoty.