  • Data: 2011-03-31 09:05:43
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 14:21:33 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dają, gdy nie jesteś uczestnikiem wypadku odwiezionym karetką, tylko
    > zostajesz przy samochodzie.

    I ku..a :)
    To zajebi ście :)
    "Proszę ładuj we mnie lekko, aby mnie nie trzeba było odwozić do szpitala"
    - rzekł ubezpieczony posiadający Assistance w Compensie :)

    Co to za popier...ny argument?
    Właśnie chyba osoba która "pojechała karetką do szpitala" jest bardziej
    przewalone od osoby która może samodzielnie funkcjonować i której nic
    poważnego się nie stało w wypadku - PRAWDA?