  • Data: 2011-03-30 17:31:33
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadzwoniłem więc do Compensy, żeby się dowiedzieć, jaką pomoc mogę
    > uzyskać. I tu się załamałem:
    >
    > - samochód zastępczy ("na kilka dni") albo zwrot kosztów powrotu do domu
    > ze szpitala przysłyguje mi WYŁĄCZNIE jeżeli samochód zostanie zholowany
    > przez Assistance Compensy

    Witam
    Tak wyglada wiekszosc polskich assistance. W razie szkody dzwonisz do
    swojego ubezpieczyciela (pewnie zabezpieczenie przed wyludzeniami itd).
    Tylko co w przypadku kiedy nie byles w stanie zadzwonic a niemieckie sluzby
    zajely sie wszelkimi formalnosciami. Ciezko zadzwonic po assistance jak sie
    jest nieprzytomnym w karetce.
    Moze pojdz tym tokiem
    Pozdrawiam
    Adam