  • Data: 2014-06-15 12:46:40
    Temat: Re: Wypadek podczas kursu nauki jazdy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2014 12:36, b00 pisze:

    > Niestety tak - mam wiedzę na tyle wystarczającą, aby uznać, iż
    > instruktor pozostawiający kursantkę bez uprawnień samą sobie rażąco
    > narusza swoje obowiązki. I na tyle dużą, aby wiedzieć, iż prokuraturze
    > zajmie to min. rok...

    I jeszcze musisz wykazać na powiązanie przyczynowo-skutkowe tego
    naruszenia z opisywanymi skutkami.

    Bo jeżdżenie instruktora w roli pasażera uważam za absurdalne.

    Truchtanie obok - OK, miało by to sens ale co by zmieniło? Zdołałby ją
    ściągnąć z motocykla jakby straciła panowanie jak w opisie nie
    doprowadzając do jeszcze gorszych obrażeń jej i siebie (w końcu motocykl
    mógłby wtedy polecieć na nich i oboje przygnieść)?

    Nie mówię że nie, ale sam słabo to widzę - jedyny w miarę realny sposób
    na (prawie) zagwarantowanie bezpieczeństwa to uprząż, wysięgnik i
    szybkie wyciąganie kursanta do góry, ale kto ma takie instalacje?

    Pamiętaj, że właśnie to musiałbyś przed sądem wykazać - bezpośredni i
    niewątpliwy związek przyczynowo-skutkowy.