  • Data: 2014-06-15 12:36:31
    Temat: Re: Wypadek podczas kursu nauki jazdy
    Od: b00 <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2014 13:50, gizmacz pisze:

    > Jeśli potrafisz tak jednoznacznie określić, że "instruktor poprzez
    > rażące...", znaczy znasz się na tym i masz wszystkie niezbędne
    > informacje. Tylko pozazdrościć. Prokuraturze zajmuje to zazwyczaj
    > minimum rok. Czego Ci brakuje? Pozew, proces, instruktor za kratki,
    > koleżanka na Hawaje.>

    Niestety tak - mam wiedzę na tyle wystarczającą, aby uznać, iż
    instruktor pozostawiający kursantkę bez uprawnień samą sobie rażąco
    narusza swoje obowiązki. I na tyle dużą, aby wiedzieć, iż prokuraturze
    zajmie to min. rok...

    I nie chodzi mi o instruktor za kratki, bo jest on doskonałym
    instruktorem, ale dla kategorii B. IMHO myślałbym raczej o odszkodowaniu
    z polisy - w takim zawodzie raczej każdy powinien taką posiadać. I nie
    chodzi mi też o wyszarpanie kasy dla zasady, tylko o zwrot korzyści
    utraconych z powodu unieruchomienia - np. zaplanowanego i opłaconego
    wyjazdu (załóżmy, że na wspomniane przez Ciebie Hawaje).

    > A może podejść do tego tak: nie każdy powinien jeździć motocyklem, bo
    > się do tego po prostu nie nadaje. Koleżanka przekonała się o tym na
    > początku swojej drogi i stosunkowo małym kosztem.

    Ale oczywiście masz rację. Niemniej jednak to zdarzenie ponownie na
    podstawie mojej wystarczającej wiedzy w tym przypadku skończyłoby się
    podobnie u większości osób będących na drugiej godzinie jazdy na kat. A.