  • Data: 2006-07-24 12:35:20
    Temat: Re: Wypadek drogowy - czyja wina?
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 Jul 2006 00:11:02 +0200, c...@o...pl napisał(a):

    > To nie ma znaczenia, czy on stał, czy jechał 3km/h. Fakt, że odbywało się to
    > bardzo wolno. Po drugie jak samochód skręca, to ogizcnym jest, że w pewnym
    > momencie znajduje się na 2 pasach jednocześnie. Stały chyba po to, by nie wpaść
    > na tył skręcającego. Logiczne, czy mam narysować?

    Wszystko ma znaczenie ,zdecyduj się jaki przebieg miało to zdarzenie. Za
    każdym razem zmieniasz opis co ma zdecydowany wpływ na ustalenie kto jest
    sprawcą. Zdecyduj się jak to była droga ,jak oznakowana, czy były roboty
    drogowe o których wspominałeś, czy były oznakowane czy twoi rodzice
    skręcali w drogę polną czy też było to skrzyżowanie, bo bez tych
    informacji to tylko " młócenie słomy".
    A tak się zastanawiam czy ty masz prawo jazdy skoro twierdzisz ,że to czy
    pojazd stał czy się poruszał nie ma znaczenia ,zastanów się czy ma
    znaczenie to ,że jadący prawym pasem 3 km/h, bez upewnienia się czy może,
    nagle zacznie skręcać kierownicą i wjedzie na lewy pas. Jak uważasz kto
    będzie sprawcą ?

    akala