  • Data: 2006-07-23 20:58:56
    Temat: Re: Wypadek drogowy - czyja wina?
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    Szczegóły dotyczące drogi:

    To była droga na terenie zabudowanym. Nie osiedlowa. Mój ojciec skręcał w lewo w
    drogę gruntową. Na drodze głównej prowadzone były roboty drogowe i ograniczenie
    prędkości.
    Ponieważ pobocze było dość mocno rozkopane, mój ojciec musiał praktycznie
    zatrzymać się na lewym pasie. Wtedy właśnie z kolumny samochodów jadących za
    moim ojcem wyskoczył ten wariat i przyłądował w bok moim rodzicom.

    Tam była bardzo długa droga hamowania - policjant nawet nie chciał mierzyć ile
    to metrów było. Alkomatem też nie chciał badać kierowców - dopiero na wyraźną
    prośbę mego ojca musieli dmuchać w alkomat. I tyle.