  • Data: 2009-04-04 12:51:17
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr6osf$pvc$1@news.onet.pl...
    > boukun wrote:
    > [...]
    >
    > Ja, jakbym miał takie wątpliwości to bym się pod tym wiaduktem przetoczył a
    > nie przejechał z prędkością zrywającą pół dachu.
    >
    > p. m.

    Widocznie nauczycielka była tak przekonywująca... Musiałaby być tam
    zainstalowana kamera lub inna jakaś czarna skrzynka, żebyśmy mogli ocenić,
    dlaczego kierowca uwierzył zapewnieniom nauczycielki. Jedno jest pewne, pierwszy
    wiadukt nie jest w ogóle oznakowany, drugi byle jak. Zmieścił się pod pierwszym,
    został zapewniony, że drugi jest taki sam...

    boukun