  • Data: 2009-04-03 20:14:50
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr5q9h$on7$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a co mial powiedziec, ze swiadomie go zignorowal?
    > chroni teraz wlasna dupe i nawet jakby tam bylo 5 znakow, tez by twierdzil ze
    > ich nie widzial

    Mógłbym być jego adwokatem, he, he. Tu jest istotny wątek, że ten pierwszy,
    rtylko trochę wyższy wiadukt nie jest wcale oznakowany i powinien przyjąc
    sugerowaną przeze mnie linię obrony, że zasugerował się tym, że ten drugi jest
    tak samo wysoki, bo też nie oznakowany. A poczuwać się powinna jak by nie było,
    nauczycielka, która zarzekała się, że tamtędy można śmiało jechać. Dzieci będą i
    tak do niej miały wielką pretensję, może to juest nawet ta, która wyleciała z
    autobusu i jest teraz sparaliżowana. Dzi9eci w autobusie widziały, że się
    autobus nie zmieści i uciakały częściowo na tył, a częściowo kładły się
    odruchowo na siedzenia, to uratowało im życie, gdyby nie ich ostrzeżenie
    owopólne, to byłyby ofiary śmiertelne.

    boukun

    boukun