  • Data: 2009-04-03 19:03:20
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr5ikf$uco$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 22:23
    > (autor Tristan
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gqtt83$71d$1@news.interia.pl>):

    > O! Biegający też tak uznali:
    > http://fakty.interia.pl/polska/news/brak-znaku-przyc
    zyna-wypadku-w-swidnicy,1285809

    > --
    > Tristan

    Mówił też, że nie zauważył żadnych znaków informujących o wysokości wiaduktu -
    mówił prokurator. Kierowca miał zawodowe prawo jazdy od 18. roku życia. W
    prokuraturze mówił też, że jeździł wcześniej takimi autokarami i znał ich
    gabaryty.

    Rusin powiedział też, że jest już ekspertyza, z której wynika, iż wiadukt nie
    był właściwie oznakowany. - Był co prawda wcześniej znak informujący o wysokości
    wiaduktu, ale taki sam znak powinien się znajdować na wiadukcie. A nie było go -
    mówił Rusin.

    No i proszę, było do przewidzenia, że facet znak przeoczył. Dzisiaj rozmawiałem
    z sąsiadką, która ma sklep obuwniczy i była u niej klientka, wychowawczyni tej
    klasy, która jechała tym autobusem, wzięła akurat tego dnia wolne. Kierowca jest
    w bardzo kiepskim stanie psychicznym, grozi, że popełni samobójstwo. Przed
    pierwszym wiaduktem nie było żadnego oznakowania i tak jak pisałem, jedna
    nauczycielka wprowadziła fgo w błąd, że tędy przejeżdżała wysokimi autobusami i
    się zmieści, może śmiało jechać. Facet pojechał, choć miał mimo to wątpliwości.
    Jedna nauczycielka, która wypadła z autobusu na jezdnię jest cała połamana, ma
    uszkodzony kręgosłup i leży sparaliżowana. Jednemu dziecku wycięto wątrobę, a
    najciężej ranny przeszedł trepanację czaszki.

    boukun