    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek?
    Date: Wed, 30 May 2007 00:15:30 +0200

    Przemek Lipski wrote:

    > Dziewczynka mia?a rozbity nos i zbieg?a z miejsca wypadku :)

    Żarty żartami, ale poszkodowany może być w szoku i raczej w każdej
    sytuacji warto wezwać karetkę.

    Sam byłem świadkiem wypadku, kiedy dziecko wbiegające na jezdnię tuż
    przed moim samochodem (stałem czekając na zielone światło) wpadło wprost
    pod nadjeżdżający samochód, przeleciało przez maskę uszkadzając szybę a
    następnie wstało i chciało uciekać.

    Oczywiście dziecko zostało przytrzymane, przyjechała karetka, etc.

    Szczęśliwie - z tego co wiem - skończyło się na potłuczeniach.
    Ale gdyby było to coś poważniejszego i dzieciak kawałek dalej rąbnąłby
    gdzieś w krzaczory to mogłoby być marnie ...

    Najciekawsze jest to, że podobno dziecko zeznało (byłem wzywany jako
    świadek), iż przechodząc przez jezdnię zatrzymało się, spojrzało w lewo,
    spojrzało w prawo i dopiero wtedy weszło na jezdnię ...

    Piotrek