  • Data: 2007-05-30 15:46:55
    Temat: Re: Wypadek?
    Od: Kuba <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Czyli za brama garazu byla droga, po ktorej jechales i pozniej jakas
    > brama, dobrze zrozumialem? Jest to o tyle istotne, ze - skoro juz
    > wyjechales z garazu i jechales jakas droga - wtedy to rower spowodowal
    > "wypadek", bo nie ustapil pierwszenstwa wlaczajac sie do ruchu.

    Dokładnie tak. Do tego podobno mimo, że to teren prywatny, jakoś
    jest tak zrobione że uważa się ją za drogę publiczną. Nie wiem
    czy nie piszę głupot, ale wspólnota robiła kiedyś jakiś zabieg
    w gminie, żeby był bat na parkujących w niedozwolonych miejscach
    (rzekomo można wtedy wołać straż miejską) - podawane to było
    w ogłoszeniach.

    Ewidentnie jechałem drogą, a dzieciak wyjechał z chodnika.
    No chyba, że ten chodnik to też droga, bo na osiedlu
    nie jest to tak na oko jednoznaczne. Tyle że wtedy rower
    wyjechał z lewej strony, więc pierwszeństwo miałem na bank.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo