eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyodrebnienie prawa własności lokalu mieszk. / prawo spółdzielcze › Re: Wyodrebnienie prawa własności lokalu mieszk. / prawo spółdzielcze
  • Data: 2009-07-28 08:27:58
    Temat: Re: Wyodrebnienie prawa własności lokalu mieszk. / prawo spółdzielcze
    Od: browar <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak już jesteśmy w temacie remontów to się dopytam:
    1. Co jeśli spółdzielnia będzie wymieniała swoim członkom wodomierze,
    instalacje CO itp. dokonywany będzie pomiar szczelności instalacji
    gazowej - czy wtedy ktoś kto wyodrębnił prawo własności zostanie w
    ogóle objęty wymianą/takim badaniem? Czy mogę zostać "zmuszony" do
    wymiany i do płacenia za nią? Rozumiem, że decyzja o wymianie w/w np.
    wodomierzy będzie wiązała się z opłatą na rzecz spółdzielni/
    podwykonawcy?
    2. Wyobraźmy sobie, że tuż przy moim liczniku w pionie wodnym pęka
    rura. To, że pękła i nie doprowadza wody do wyższych kondygnacji,
    zalewa pion jest moim problemem i mam ponieść koszty naprawy, czy też
    spółdzielnia wspaniałomyślnie zajmie się usterką i zadba o swoich
    członków z wyższych pięter do których woda nie dopływa.

    --
    Pozdrawiam, Michał.