  • Data: 2009-06-02 21:20:20
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    >   Zależy na jaki czas masz umowę. Niekiedy jest tak, że jak masz umowę
    > na czas określony, to meldujesz się na pobyt tymczasowy, jeśli na czas
    > nieokreślony, to na pobyt stały.

    > Podpis osoby (jakiej - to za chwilę) jest wymagany jeśli ktoś nie ma
    > pisemnego tytułu prawnego do lokalu, np. ktoś mieszka u babci, albo u
    > znajomych bez umowy, wtedy jeśli chce się zameldować, to potrzebny jest
    > czyjś podpis.
    >
    > Czyj? Właściciela, lub osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu. Osobą
    > posiadającą tytuł prawny do lokalu jest też najemca, czyli Ty - jako
> [...]

    Przy zameldowaniu na pobyt stały lub pobyt czasowy ponad 3 miesiące najemca
    (najemcy), osoba, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu, lub
    właściciel (współwłaściciele) lokalu jest obowiązany potwierdzić fakt pobytu
    osoby zgłaszającej pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące, oraz przedłożyć
    do wglądu dokument zaświadczający o tytule prawnym do lokalu.