    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajecie mieszkania - kto poznosi koszty napraw
    Date: Wed, 19 Dec 2007 10:27:21 +0100

    m...@g...com wrote:

    > Moze i wystarczy - nie wiem... Drzwi sa antywlamaniowe, antycostam i
    > antycostamjeszcze... Wiec moze to nie byc taka prosta sprawa...

    > Nie mam teraz umowy przed oczami ale z tego co pamietam byl zapis taki
    > ze za drobne place ja i sa w moim zakresie, a te wieksze musze
    > uzgodnic z wlascicielem (takze koszty albo placi on albo dzielimy sie
    > kosztami) pod grozba tego ze zaplace za cala naprawe sam (pewnie
    > jezeli zrobie tak ze cos naprawie wezme rachunek i rzuce go na biurko
    > wlascicielowi bez informowania go wczesniej o potrzebie naprawy).

    Więc jeżeli brać tylko umowę pod uwagę, to właśnie próbowaliście uzgodnić z
    właścicielem i nie doszliście do porozumienia, czyli idzie to z twojej
    kieszeni.

    Z drugiej strony, w KC stoi że odpowiadasz za drobne naprawy. Niech się
    wypowiedzą mądrzejsi w tej kwestii, co ma w tym przypadku pierwszeństwo -
    postanowienia umowy czy kodeks?

    p. m.