    From: "zenek" <d...@d...dd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Date: Thu, 6 Dec 2007 19:03:21 +0100

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:6RG5j.990$ov2.826@newsfe5-win.ntli.net...

    > Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości

    > Facet poruszyl perfect temat, a ty nawet nie zajarzyles o co chodzi...
    > Wiec wyjasniem ci po krotce. Wymiana jest obowiazkoea jednak platna, czyli
    > jedno z drugim sie tu kluci zwlaszcza, ze DO masz obowiazek miec! Tak
    > nakazuje panstwo. On poruszyl temat co w przypadku gdy ktos faktycznie nie
    > posiada srodkow na ta OBOWIAZKOWA wymiane? Policzyl bardzo ladnie: dojazd
    > jakies 20zl, DO 30, zdjecia ok 10 razem 60zl. Sam jestem ciekaw w jaki
    > sposob pozniej sad podejdzie do tego tematu, ze osobnik bez dowodu bo bez
> [...]

    Czytaj uważnie to będziesz więcej rozumiał . Pierwsze słowa BTW tłumaczy się
    zwykle "przy okazji". Nie odniosłem się do braku kilkudziesięciu złotych
    tylko do chwalenia się brakiem pracy , które jest po prostu wkurzające przy
    braku rąk do pracy w Polsce.

    Co do właśicwego tematu to jest on po prostu sztuczny i nudny. Wiele
    rzeczy jest obowiązkowe i dużo bardziej kosztowne np. nauka dzieci w szkole,
    czy konieczność opieki nad członkami rodziny . Nie ma więc co się dziwić
    ,że istnieje jakiś obowiązek.

    Pozdro
    zenek