    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie bez zgody zameldowanego
    Date: Fri, 3 Nov 2006 13:12:13 +0100

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:53052$454b2fb4$57cf7bb1$16019@news.chello.pl...

    > Powiedz jej, że jak Cię wymelduje, to zablokujesz sprzedaż mieszkania
    > składając pozew o ustalenie współwłasności mieszkania, bo środki na jego
    > zakup pochodziły także od Ciebie, uczynisz o tym wzmiankę w księgach
    > wieczystych i nikt nie zechce wtedy mieszkania od niej kupić.

    jest to wyjscie, jednak nie wiem czy nie trzeba by bylo zlozyc tego pozwu
    odrazu

    druga sprawa to to czy matka jeszcze zyje i czy ewentualnie da sie cos
    udowodnic

    jesli mieszkanie odrazu podczas zamiany zostalo zapisane tylko na siostre,
    a matka juz nie zyje to odsc ciezko to widze

    ostatnia sprawa, to ze ona moze probowac sprzedac mieszkanie z kims w nim
    zameldowanym to jedno, ale malo kto zdecyduje sie kupic takie mieszkanie,
    wiec rob wszystko aby cie stamtad nie wymeldowala