  • Data: 2006-11-03 13:54:59
    Temat: Re: Wymeldowanie bez zgody zameldowanego
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tylko mieszkasz.
    > Pytanie tylko kto jej kupi mieszkanie z lokatorem, którego nie da się
    > wyrzucić bo nie ma dokąd.

    No ale jeśli nie mieszka to już inna sprawa bo lokatorem jest tylko na
    papierze, z tego co napisał to 6 lat mieszkał poza granicą, teraz
    mieszka w innym mieście ciężko raczej będzie mu udowodnić, że tam
    mieszka (bo pewnie nawet sporadycznie się tam nie pojawia) więc bez
    większych problemów wymeldowanie administracyjne będzie skuteczne. Trwa
    to kilka miesięcy ale z technicznej strony wygląda to tak że najpierw
    jest wysyłany polecony (którego nie odbierze) a następnie dzielnicowy
    udaje się do mieszkania oraz wypytuje w okolicy czy dana osoba tam
    mieszka i w praktyce to załatwia sprawę.
    Nie wiem jak później można się od tego odwoływać ale pewnie nie jest to
    prosta sprawa.

    pozdrawiam
    axell