  • Data: 2004-02-19 13:52:18
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ankastys wrote:

    > Witam.
    >
    > Bardzo proszę o pomoc. Potrzebuję informacji na temat wymeldowania kogoś z
    > mieszkania spółdzielczego. Osoba ta jest zameldowana od początku, od kiedy
    > dostałam mieszkanie, ale nigdy tu nie mieszkała. Mieszka pod innym
    > adresem, ale nie chce się wymeldować. Muszę płacić za niego dopłatę do
    > czynszu od wielu lat. Czy można tą sytuację jakoś szybko rozwiązać. Będę
    > wdzięczna za pomoc.
    >
    > Anna Styś

    Zaczne od konca...

    NIE MUSI pani nic za niego placic. Nalezy zglosic w spoldzielni ilosc osob
    FAKTYCZNIE zameszkalych i od tego naliczac oplaty.

    O wymeldowaine nalezy zworcoc sie do wlasciwego organu za posrednictwem
    biura meldunkowego.
    Mozna tam isc z pislem "prosze o wymeldowanie osoby nie mieszkajacej
    ... conajmniej od .. i tu date " i oni powiedza jak dokladnie to
    zatytulowac.

    Boguslaw