  • Data: 2004-02-20 11:48:01
    Temat: Odp: Wymeldowanie
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, powoli. To zależy czy zlokalizują gdzie ów obywatel się
    > zapodział. Widzę że grupowicz adres zna :) to pewnie jest
    > jak piszesz, ale "przypadek ogólny" to nie jest :)
    > Jak go "nie znajdą"... no to informuję że u mnie to trwało
    > w latach (już nie pamiętam: 1,5 czy 2,5).
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    A ty myślisz , że go będzie urząd szukał ?????
    hahahahha !!!!!!!!
    Wyśle najwyżej list polecony -wezwanie do stawienia się .
    Polecony odbiera się OSOBISCIE .List nie odebrany jest
    potwierdzony przez pocztę . I już biegnie czas 6 miesięcy
    nieprzebywania w lokalu . Coś niebardzo chciano się ciebie
    pozbyć !!!!