    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykup mieszkania z TBS
    Date: Mon, 16 Mar 2009 16:54:15 +0100

    Użytkownik "Ralf" <r...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Po 15 latach masz prawo wykupić za ~10% wartości.

    Od kiedy i na jakiej podstawie?
    Coś takiego było planowane, ale czy ta ustawa już weszła w życie?

    > Bezpośrednio nie, ponieważ głównym najemną jest moja mama.
    > Moge stac sie głównym najemnca, ale musialbym czekać 15 lat:-)

    Możesz podać jakąś podstawę wg której to piszesz (czy oni Ci tak mówią)?
    Bo cały czas podejrzewam regulamin tego konkretnego TBS.

    I to w nim będzie zdefiniowane to o co pytasz.

    > TBS zasłania się prawem.

    No i co twierdzi?
    Na jakiej podstawie prawo ojca do wykupu (jako głównego najemcy), przeszło
    na matkę, a nie przeszło na Ciebie?
    Czy Ty również przez cały czas mieszkasz w tym mieszkaniu?

    >Jeśli tego nie ma w regulaminie a prawo tego nie reguluje?

    "Tego" to jest czego?
    Bo z tego co piszesz, wygląda że jednak to jest gdzieś uregulowane, tylko Ty
    nie chcesz się tą wiedzą podzielić gdzie.
    Co to za tbs?