  • Data: 2003-01-07 19:55:44
    Temat: Re: Wykup długu od operatora sieci telefonicznej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Stąd też moje pytanie - czy owa firma ma podstawy prawne by przejąć dług i
    | wymagać go ode mnie. A jeśli tak to jakie moą być konsekwencję gdy tej
    | należności nie uiszczę.

    Wierzyciel nie musi pytać dłużnika o zgodę na zmianę wierzyciela. Wystarczy,
    że go powiadomi o tym fakcie. Nowy wierzyciel ma takie samo roszczenie jak
    stary. Czyli masz obowiązek uregulować fakturę wraz z odsetkami. Pozostałe
    koszty mogą sobie utopić. Jak im nie zapłacisz, to złożą pozew i dostaniesz
    do domu sądowy nakaz zapłaty. No a później komornik. To teoretycznie. W
    praktyce POLKOMTELU nigdy nie przerabiałem, więc nie wiem, czy faktycznie
    latają z tym do komornika, czy nie.