  • Data: 2004-08-22 15:56:29
    Temat: Re: Wyjazd z dzieckiem za granice
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
> [...]

    Czesc juz wiem, dziecko musi miec paszport lub dowod i wtedy juz nie ma
    problemu czy jedzie z mama, tata, badz dziadkiem.
    Wpis do paszportu potrzebny jest tylko w sytuacji gdy nieletni nie ma tych
    dokumentow.

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.