  • Data: 2010-06-14 11:30:36
    Temat: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-06-2010 13:03, Henry(k) pisze:

    > Przecież gdyby właściciel go nadal używał,

    UŻYWAŁ! A nie może używać chociaż za niego zapłacił.
    Zamień sobie "komputer" na "samochód" i przeprowadź jeszcze raz swoje
    rozumowanie.

    > to też by stracił na wartości,
    > więc gdzie tu "wina" policji.

    Strata wartości jest kosztem używania komputera.
    Jak go zabiorą, to ponosisz koszt bez rekompensującej go możliwości
    użytkowania.
    Pewnie będziesz sobie też musiał kupić nowy, chociaż ten co zabrali był
    całkiem dobry, posłużyłby jeszcze 2 lata i akurat w tej chwili możesz
    nie mieć na nowy kasy.
    Jak się okaże, że komputer jest Ci potrzeby do pracy i sępić na kompach
    kolegów na dłuższa metę się nie da, to się zepniesz, kupisz i po 2
    latach będziesz miał 2 przechodzone, niewiele warte komputery, zamiast
    jednego plus kasa na nowy.

    Jeżeli to nie jest czysta szkoda majątkowa to nie wiem co.

    > Skoro właściciel przepłacił kupując najnowszy
    > model zamiast poczekać na ustabilizowanie ceny, to jego problem.

    Ty wiesz, że jest już rok 2010 a nie 1990?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813