  • Data: 2005-10-14 20:43:47
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O wybryku mowi kodeks.

    masz na mysli kodeks wykroczen? i co to zmeinia? Podalem Ci definicje
    wybryku

    > Wystarczy ze wlasciciel ma kontrole nad alarmem i godzi sie na halasowanie
    > innym.

    wlasciciel moze nie moc w danym momencie wylaczyc alarmu, gdyby wlasciciel
    byl w tym domu i mogl wylaczyc
    a nie wylaczal wowczas mozna by to podciagnac pod wybryk.

    To tak pacanie jak w kredytem, moc a nie chcec. Chciec a nie moc.
    Dostrzegasz roznice?

    > Trzeba byc debilem na twoim poziomie zeby nie zauwazyc ze samo narazanie
    > ludzi na halas jest nietaktem.

    trzeba byc debilem by nie wiedziec ze po to wlasnie sie alarm montuje by
    zwroic uwage ludzi podczas wlamania

    >Narazanie, znaczy zamontowanie alarmu
    > ktory nie wylacza sie samoczynnie.

    alarm samochodowy ktory sam ie wylacza, wlacza sie po jakims czasie
    ponownie, nie wiem czy kolega szanowny wie.
    Zwykle alarm w mieszkaniu, (tak bylo u mnie) jest telefonicznie polaczony z
    pewnym sasiadem i jezeli wlasciciela
    mieszkania nie ma to ta osoba jezlei ma mozliwosc sprawdza i wylacza alaram,
    w tym wypadku nie mogla. Wybryk ?|
    Jezeli tak to gratuluje.

    P.