  • Data: 2005-10-14 20:12:19
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "flondra" <s...@f...com> napisal w wiadomosci
    news:zAR3f.51$9N.18@trndny07...

    > na wybryku pozostawienia wyjacego alarmu przez 3 dni.
    >
    > kw

    nie podniecaj sie artykulem ktory nie ma zwiazku z sytuacja.

    cytuje z slownika jezyka polskiego pwn:

    Wybryk:
    Ťpostepek odbiegajacy od przyjetych obyczajów, norm zachowania sie; wyskokť
    Chuliganskie wybryki.
    Wybryki mlodosci.
    Znosic, tolerowac czyjes wybryki.

    dostalbys nobla jakbys zamontowanie i nie wylaczenie (nie celowe) alarmu pod
    wybryk podciagnal.

    Poz atym dziwi mnie twoj debilizm(tok rozumowania, czy jak to nazwiesz) ,
    tak sie skarzysz na polskie sady, na ich wyroki a sam probujesz
    oskarzyc czlowieka na zasadzie "dajcie goscia a ja na niego paragra znajde".

    Rozdwojenie jazni czy jak?
    P.