  • Data: 2004-12-04 15:45:18
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przemku!, mów mi Andrzej. W Usenecie nia ma Pań ani
    > Panów. Takie zwroty pozostały już tylko "na salonoach".

    ok :-)

    > Nie, nie jest fałszywym zeznaniem. To jest stwierdzenie
    > faktów.

    nawet gdy po ich powrocie pies jest traktowany jak
    ktos najwazniejszy w tym domu?
    czy to ze musi zostac na te kilka godzin sam i wyje bo mu smutno,
    swiadczy o tym sie nad nim celowo psychicznie znecaja? Moim zdaniem nie.
    Jezeli uwazasz inaczej, powiedz w takim razie na czym polega to znecanie
    sie.

    P.

    ps.
    mieszkasz badz mieszkales z psem? Czy traktujesz "je" tak jak Rodrig F.
    cytuje:

    "Tak samo cenne jest życie świni, konia cyzy kurczaka? Czyżbym rozmawiał z
    trawożercą? Zwierze to rzecz. Żródło mięsa i skóry, czasami narzędzie. I
    nie obchodzi mnie co twierdzą oszołomy, które domagają sie wydawania
    pieniędzy na karmienie psów, gdy głodują ludzie."