    From: "Nixe" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
    Date: Thu, 24 May 2012 15:51:26 +0200

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    news:4fbcdd7a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy umowa wygasa z dniem podpisania aktu, z dniem opuszczenia lokalu czy z
    > dniem/datą pisma, które do nich wysłałem?

    A z jaką datą nastąpiła sprzedaż lokalu i podpisanie w związku z tą
    sprzedażą aktu notarialnego, bo na mój gust właśnie ta data jest datą,
    zgodnie z którą straciłeś prawo do lokalu (data wyprowadzki nie ma tu nic do
    rzeczy), a co za tym idzie, umowa z TEPSĄ wygasnąć więc musi również zgodnie
    z tą datą. Tylko kolejne pytanie, czy w ogóle wysłałeś im choćby kopię aktu
    notarialnego czy inną informacje, że mieszkanie zbyłeś i straciłeś do niego
    prawo? Czy dostałeś zwrotkę potwierdzającą odbiór tego pisma. Jeśli nie
    wysyłałeś albo nie masz zwrotki, to przypuszczalnie nadal żyją w
    nieświadomości, sądząc, że skoro nie dało się przepiąć numeru do innej
    lokalizacji, to numer pozostaje w starej lokalizacji.
    Dla mnie to jakieś kuriozum. Mieszkanie sprzedane w marcu, za pasem
    czerwiec, a Ty nadal bulisz za nieużywany numer. Podejrzewam po prostu
    zaniedbania w przesyłaniu dokumentacji, tylko pytanie po której stronie.

    > Niestety na to moje pismo nie odpowiedzieli, za to przysłali list z innego
    > już działu firmy, że żądają ode mnie opłat za marzec i kwiecień, oraz że
    > jeżeli nie zapłacę to "podejmą decyzję o publicznym wystawieniu
    > wierzytelności do sprzedaży".

    No to napisz do nich (za potwierdzeniem odbioru!) i poproś o ustosunkowanie
    się do Twojego pisma, ponieważ nie widzisz podstaw do regulowania opłaty za
    okres po wygaśnięciu umowy. O ile ich faktycznie o utracie prawa do lokalu
    informowałeś.
    Swoją drogą zadzwoń na ten numer (swój) i sprawdź czy jeszcze jest aktywny.
    Ja miałam tak, że numer mi zlikwidowano, ale fakturę otrzymałam. Oczywiście
    reklamowałam i wysłali korektę, bo pomyłka była po ich stronie.

    > Czy oni mają tam taki burdel, że jeden dział nie komunikuje się z drugim,
    > czy może faktycznie umowa nie wygasła a ja nadal jestem ich abonentem?

    Czy my jesteśmy wróżkami? :)
    Zadzwoń do nich, a dodatkowo napisz, bo tylko u źródeł dowiesz się prawdy.

    > Jakby to wyglądało gdybym im nie napisał, że straciłem tytuł prawny do
    > lokalu i nadal przysyłali faktury i pisma ponaglająco-straszące na stary
    > adres?

    A czy oni mają szklaną kulę, by wiedzieć takie rzeczy?
    No błagam, co to w ogóle za pytanie?

    N.