eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWygaśnięcie umowy - jaki termin?Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Nixe" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
    Date: Thu, 24 May 2012 15:51:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <jple1m$b0n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4fbcdd7a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-4-174.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337867126 11287 87.205.4.174 (24 May 2012 13:45:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 May 2012 13:45:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: robitussin
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704089
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    news:4fbcdd7a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy umowa wygasa z dniem podpisania aktu, z dniem opuszczenia lokalu czy z
    > dniem/datą pisma, które do nich wysłałem?

    A z jaką datą nastąpiła sprzedaż lokalu i podpisanie w związku z tą
    sprzedażą aktu notarialnego, bo na mój gust właśnie ta data jest datą,
    zgodnie z którą straciłeś prawo do lokalu (data wyprowadzki nie ma tu nic do
    rzeczy), a co za tym idzie, umowa z TEPSĄ wygasnąć więc musi również zgodnie
    z tą datą. Tylko kolejne pytanie, czy w ogóle wysłałeś im choćby kopię aktu
    notarialnego czy inną informacje, że mieszkanie zbyłeś i straciłeś do niego
    prawo? Czy dostałeś zwrotkę potwierdzającą odbiór tego pisma. Jeśli nie
    wysyłałeś albo nie masz zwrotki, to przypuszczalnie nadal żyją w
    nieświadomości, sądząc, że skoro nie dało się przepiąć numeru do innej
    lokalizacji, to numer pozostaje w starej lokalizacji.
    Dla mnie to jakieś kuriozum. Mieszkanie sprzedane w marcu, za pasem
    czerwiec, a Ty nadal bulisz za nieużywany numer. Podejrzewam po prostu
    zaniedbania w przesyłaniu dokumentacji, tylko pytanie po której stronie.

    > Niestety na to moje pismo nie odpowiedzieli, za to przysłali list z innego
    > już działu firmy, że żądają ode mnie opłat za marzec i kwiecień, oraz że
    > jeżeli nie zapłacę to "podejmą decyzję o publicznym wystawieniu
    > wierzytelności do sprzedaży".

    No to napisz do nich (za potwierdzeniem odbioru!) i poproś o ustosunkowanie
    się do Twojego pisma, ponieważ nie widzisz podstaw do regulowania opłaty za
    okres po wygaśnięciu umowy. O ile ich faktycznie o utracie prawa do lokalu
    informowałeś.
    Swoją drogą zadzwoń na ten numer (swój) i sprawdź czy jeszcze jest aktywny.
    Ja miałam tak, że numer mi zlikwidowano, ale fakturę otrzymałam. Oczywiście
    reklamowałam i wysłali korektę, bo pomyłka była po ich stronie.

    > Czy oni mają tam taki burdel, że jeden dział nie komunikuje się z drugim,
    > czy może faktycznie umowa nie wygasła a ja nadal jestem ich abonentem?

    Czy my jesteśmy wróżkami? :)
    Zadzwoń do nich, a dodatkowo napisz, bo tylko u źródeł dowiesz się prawdy.

    > Jakby to wyglądało gdybym im nie napisał, że straciłem tytuł prawny do
    > lokalu i nadal przysyłali faktury i pisma ponaglająco-straszące na stary
    > adres?

    A czy oni mają szklaną kulę, by wiedzieć takie rzeczy?
    No błagam, co to w ogóle za pytanie?


    N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1