eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWygaśnięcie umowy - jaki termin? › Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 24 May 2012 00:21:29 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
    References: <4fbcdd7a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1205231833190.3760@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1205231833190.3760@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <4fbd62e9$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
    X-Trace: 1337811689 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1309 83.3.172.186:19843
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704081
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czyli 15. marca wygasł ostatni tytuł prawny do zajmowania lokalu.
    > Na pytanie, czy w razie np. wykupienia mieszkania przez lokatora lokator
    > (były) może się upierać, że "poprzedni tytuł prawny wygasł i on żada
    > uznania wygasnięcia umowy" odpowiedzi nie znam, ale obawiam się że
    > "nie przejdzie".

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi, mieszkanie było własnościowe i żaden
    wykup nie wchodzi w grę.


    > To że lokator wyprowadzi się przed terminem, nie upoważnia go do
    > twierdzenia że "nie ma tytułu".
    > Mogłes tam "zajmować"? Mogłes.
    > Tylko na złosc tepsie nie chciałes ;)

    Czyli mogę przyjąć, że termin opuszczenia mieszkania ostatecznie
    "utraca" mi prawo do nieruchomości/lokalu. I w moim przypadku 15-go
    marca umowa wygasła, tak?

    Sprawa ma się tak, że po tym jak dostałem od TPSA pisemną odpowiedź o
    braku możliwości technicznych ichnia infolinia zasugerowała mi, że
    wygaśnięcie umowy będzie dla mnie lepsze, a zależało mi na czasie, żeby
    jak najszybciej przenieść numer do VoIPa, bo normalne wypowiedzenie i
    przeniesienie mogłoby trwać nawet półtora miesiąca.
    Konsultant przekazał mi, że po otrzymaniu przez nich pisma ode mnie o
    wygaśnięciu, TPSA się do niego ustosunkuje i prześle ostateczne
    rozliczenie abonamentu i rozmów za luty i marzec.
    Niestety na to moje pismo nie odpowiedzieli, za to przysłali list z
    innego już działu firmy, że żądają ode mnie opłat za marzec i kwiecień,
    oraz że jeżeli nie zapłacę to "podejmą decyzję o publicznym wystawieniu
    wierzytelności do sprzedaży".
    Cały czas czekałem na rozliczenie a oni mnie straszą i żądają kasy za
    okres, w którym nie byłem już ich abonentem.
    Czy oni mają tam taki burdel, że jeden dział nie komunikuje się z
    drugim, czy może faktycznie umowa nie wygasła a ja nadal jestem ich
    abonentem?

    P.S.
    Jak to dokładnie jest z tym wygaśnięciem umowy, czy dzieje się to z
    automatu jeżeli są spełnione określone warunki i nic nie trzeba z tym robić?
    Jakby to wyglądało gdybym im nie napisał, że straciłem tytuł prawny do
    lokalu i nadal przysyłali faktury i pisma ponaglająco-straszące na stary
    adres?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1