  • Data: 2005-07-02 15:04:52
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Roman G. [Sat, 2 Jul 2005 13:21:48 +0000 (UTC)]:

    > Taa, szczególnie oczywiste w relacjach dorosły dziecko,
    > opiekun-podopieczny, wychowawca-wychowanek.

    Wychowawca-wychowanek akurat tak, bo i dlaczego nie? Kiedys
    jeden z naszych wyjatkowo wkurzajacych nauczycieli rzucil,
    ze mamy po lekcjach przyjsc i costam mu na jutro porobic.
    Gdyby poprosil, to pewnie bysmy przyszli bo akurat powod byl
    a on by nie zdazyl. Ale ze uznal najwyrazniej, ze to nasz
    zafajdany obowiazek, to pierwszym pytaniem jakie padlo bylo
    wlasnie "a ile pan placi?".

    Fakt, dosc duze dzieci juz bylismy. Ale relacja ta sama.

    Sek w tym, ze IMO do szkoly to sie chodzi zeby sie uczyc,
    a nie zeby zasuwac z wiadrem i szmata. W podstawowce jako
    jedyna zreszta znalazlam sie za ten poglad u dyrektorki :>

    Kira