  • Data: 2020-05-08 12:03:07
    Temat: Re: Wybory via internet a tajnosc głosu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Powód jest bardzo prosty, nie masz innego wyjścia.

    Dopóki nikt mi nie przykłada pistoletu do głowy i nie każe głosować, to
    mam.

    > Nic nie jest możliwe ze 100% pewnością i nie mówię o jakiś
    > wyabstrachowanych i wyteorytyzowanych ułamkach na 10. miejscu po
    > przecinku. Jakich by instrumentów nie wymyśleć, zawsze jest pewien
    > margines wymagający zaufania.

    Ale normalne wybory dają wystarczający poziom anonimowości, żeby czuć się
    komfortowo. Te nie dają żadnego. Obietnica, że moje dane nie zostaną
    powiązane z moim głosem, to żadna obietnica, bo politykom w obietnice nie
    wierzy się z definicji.