  • Data: 2020-05-08 14:17:45
    Temat: Re: Wybory które się nie odbędą mogą być ważne? [przewidywalność decyzji SN]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No to Jaroslawy przeciez to mowia, ze orzekna iz niewazne ..
    > [...]

    Jak rozumiem linia PiS jest taka że nie spodziewają się by Sąd najwyższy
    orzekł *już po fakcie* że wybory które się nie odbyły są ważne. Ja się
    też takiego scenariusza/wyroku nie spodziewam.

    Kwestia winy/odpowiedzialności/kary za to że wybory się nie odbyły to
    powiązana ale osobna kwestia prawna Nie odbyły bez przeprowadzenia
    jednej z prawem przewidzianych procedur ich przesunięcia/odwołania.
    Kwestia prawna *nie do pominięcia* w państwie prawa IMHO.

    IMHO wszystkie media "opozycyjne" powinny zrobić wielką szopkę z tego
    jak to one *przestrzegają ciszy wyborczej* 10 maja z podkreślaniem
    dosłownym cytowaniem według kogo odpowiedzialnego za wybory obowiązku
    ciszy nie ma :-)

    --
    A. Filip