    From: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybory - nietypowa sprawa
    Date: 29 Oct 2002 10:37:15 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@systemy184.toya.net.pl

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisal
    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>:

    > To to jest kilka tysięcy dowodów że został posłany przed
    >ciszą. Myślisz że w newsserwerach nie ma *żadnej* informacji
    >nt. kolejności postów ? - no to bramki news-maillist ją mają ;)

    No właśnie dlatego wiem kiedy został wysłany naprawdę.

    > Że próbujesz sfałszować dowody ;>
    > To że chwyt jest poniżej pasa - to jedno.
    > To że *faktycznie* *nie popełnił* przestępstwa które usiłujesz
    >mu zarzucić - to drugie. Nie nazywa się to "pomówienie" ? ;)

    Nie, przecież nie powiedziałem o kogo konkretnie chodzi. A swoją drogą to
    rzeczywiście doszedłem do wniosku, że przestępstwa nie było. Bo gość nie
    popełnił zabronionego czynu, w sumie wysłał to przed ciszą.
    Więc nawet gdyby udowodnić, że zrobił to celowo, to i tak nie było
    przestępstwa - czy się mylę ?

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Pozdrawiam, PB

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy"