  • Data: 2005-06-04 10:02:56
    Temat: Re: Wspolsprawstwo kolizji drogowej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > a jakby jednego, to nie?

    Jakby jednego akurat jego to musiałby płacić z OC i straciłby zniżki.

    > a tak w ogóle - to było zderzenie?

    Hmm. To nie jest takie oczywiste, ale nie można tego wykluczyć - za mało
    danych.
    Jeden ten pchany znajdował się w ruchu. Ten drogi mógł też się znajdować
    w ruchu, zależy po co się zatrzymał, jak dawno. Gośc dopiero parkował -
    wydaje mi sie ze jeszcze był w ruchu.
    nawet jak coś stoi może znajdować sie w ruchu.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam