  • Data: 2011-11-17 09:13:55
    Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa-czy tylko zarząd przymusowy???
    Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-17 09:49, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Raczej po prostu pójśc do banku z prawomocnym odpisem wyroku sądu i uchwałą o
    > wyborze nowego zarządu, wskazać bankowi zmianę osób reprezentujących
    > wspólnotę (karty wzorów podpisów, umowy o świadczenie usług drogą
    > elektroniczną itp.).
    > Złozyć w sądzie wieczystoksięgowym prowadzącym Księgę Wieczystą dla budynku
    > wniosek o ujawnienie sposobu zarządu w tej budynkowej KW, załączając do
    > wniosku prawomocny odpis wspomnianego wyroku i odpis uchwały o powołaniu
    > nowego zarządu.
    >

    > -----

    no tak, czy stary zarząd może blokować np. w banku dostęp do środków
    twierdząc np. że to on jest prawowitym zarządem.
    tylko że u nas niby stary zarząd musi podpisać wyniki wyborów (w sumie
    sam nie wiem po co), a jak nie będą chcieli??? czy wystarczyłoby wtedy
    to co stwierdzi komisja skrutacyjna???
    czy nowy ale nie zatwierdzony zarząd może blokować w banku stary zarząd
    (czy wystarczyłby prawomocny wyrok sądowy) tak aby uniemożliwić
    szastanie pieniędzmi np. na dziwne umowy