eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWrszawska Kolej Dojazdowa w sktócie WKD. Wezwanie do zapłaty. › Re: Wrszawska Kolej Dojazdowa w sktócie WKD. Wezwanie do zapłaty.
  • Data: 2003-06-25 10:29:51
    Temat: Re: Wrszawska Kolej Dojazdowa w sktócie WKD. Wezwanie do zapłaty.
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "El_Punky" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bdbopo$ce1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Miałem dzisiaj okazję ....
    >
    > 1. Czy ktoś pisał takie wypracowanie do PKP?
    Zawsze możesz próbować.

    > 2. Czy historia, którą w taki sposób zrelacjonowałem jest wiarygodna i czy
    > tymsamym powinna się znaleźć w uzasadnieniu, które mam napisać?

    Jak tak to uzasadnisz, to nawet ja bym ci napisał, że jechałeś bez biletu i
    karę trzeba zapłacić.
    Napisz coś o niskich dochodach. i o umorzeniu kary.

    > 3. W jakim czasie tego typu sprawy ulegają przedawnieniu?
    po roku, jeśli w tym czasie przyjdzie wezwanie to po dwóch. Każde twoje
    pismo w tej sprawie przerywa bieg przedawnienia.

    > 4. Czy rzeczywiście opłacalne jest dochodzenie przez PKP tego typu spraw
    na
    > drodze sądowej i czy w związku z tym nie będą mnie jedynie straszyli
    wizytą
    > komornika?
    Sprzedadzą długi firmie windykacyjnej i zapłacisz dużo więcej. Im juz się
    będzie opłacało.

    > Jeżeli ktoś byłby skłonny poradzić mi coś od siebie to chętnie wysłucham
    > jego rad.

    No cóż bić się w piersi za gapiostwo i zapłacić. To chyba jest najtańsza
    metoda.