  • Data: 2005-07-18 16:25:41
    Temat: Re: Woooow,nowa radosna twórczość firm windykacyjnych !!!
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Jul 2005 17:51:14 +0200, użyszkodnik Stasiu w Podróży
    <B...@t...pl> napisał:

    > To niczego nie zmienia.

    wiem doskonale, firmy windykacyjne zas usiluja wcisnąć dłużniką że to
    zmienia sytuacje radykalnie bo skoro oni kupili wierzytelnosc to teraz
    rozchodzi się wyłacznie o pieniądze a wszelkie zobowiazania
    pierwotnego wierzyciela wobec dłużnika traca ważność co nie jest
    prawdą

    > Gwarantuję Ci, że za te "kosmiczne" ceny ludzie kupują telefony,
    > ale to OT.

    nie rozmawiamy o pojedyńczych i odosobnionych przypadkach, podejrzewam
    ze na jednym allegro poszło wiecej telefonów po cenach rzeczywiście
    rynkowych niż w całym kraju po oficjalnych cenach detalicznych

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,