  • Data: 2013-02-14 15:26:35
    Temat: Re: Wolny zawód: Jak wykazać utratę dochodu?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2013 14:12, JaMyszka pisze:

    > Chwila...
    > Wysokość dochodu będzie znana po zakończeniu aukcji. Natomiast znana jest wartość
    wystawienia tej pracy, równa wartości wywoławczej na aukcji.

    IMHO pytający pisze nie o tym że Sąd mu uniemożliwił wystawienie dzieła
    na licytacji, tylko uniemożliwił/utrudnił wykonanie dzieła.

    To trochę jakby sie sąd zapytal "czym się świadek trudni", "trudnię się
    łowiectwem Wysoki Sądzie. Urządzam polowania i sprzedaję w ten sposób
    zdobyte skóry". Sąd z ciekawości się zapytał "a ile średnio miesięcznie
    świadek ubija zwierzyny?". "Nie zdarzyło mi się jeszcze Wysoki Sądzie,
    dopiero mam upatrzoną fuzję".

    p. m.