  • Data: 2003-07-20 23:32:39
    Temat: Re: Wojsko
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie troche przyszłościowe (ze zwględu na mój wiek) pytanie: w jaki
    > sposób mogę udowodnić przekonania pacyfistyczne?

    jezeli masz faktycznie takie przekonania ... to w czym problem ?

    > czy muszę należeć do ruchu?
    > Czy przekonania pacyfistyczne są podstawą do pełnienia służby zastępczej
    > (tj. np: odśnieżanie chodników zimą...) jakie są formy służby zastępczej?
    > czy za 5-6 lat armia będzie w 100% zawodowa?:)

    moze zaloze strone o tym jak ja uniknalem sluzby majac kat A :-)
    tym bardziej ze mam dosc MONu i wszystkiego co wojskowe
    teraz tez, walczac z WBE o zalegle swiadczenia Ojca - wojskowego :-),
    wiem ze nie odbywajac sluzby zrobilem dobrze

    TB