  • Data: 2006-03-17 22:17:50
    Temat: Re: Wnoszenie napoi na "imprezy masowe" ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:441b2b36$0$1453$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dvfa4p$koi$1@inews.gazeta.pl...

    > czego się czepiasz. Wkleiłem te przepisy, żeby pokazać, że czasami
    > ochraniacze (ups ochroniarze) nie znają ich i stosują je jak im pasuje.
    >
    > A na drugi raz to pamiętaj, że jak ktoś mydli ci oczy przepisem to pytaj o
    > podanie podstawy prawnej

    Ja sie pytam bo w Wawie sa organizowane na Torwarze zawody jezdzieckie.
    Oczywiscie kupilismy sobie wczesniej sok poza bo z wiadomych wzgledow jest
    taniej (duzo) no i oczywiscie ochrona kazala to zostawic w specjalnie
    przygotowanych skrzynkach. Na moje pytanie o podstawe prawda odburkneli ze
    "zobacz Pan sobie w ustawie o imprezach masowych". Ot i tyle.

    Ale mnie to denerwuje bo nie mam zamiaru kupowac napoi w stoiskach wewnatrz.

    No i kwestia czy faktycznie jest to prawnie uzasadnione te zabieranie czy
    nadinterpretacja.

    PZDr
    Adam