  • Data: 2006-03-18 10:45:21
    Temat: Re: Wnoszenie napoi na "imprezy masowe" ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert Grochowina wrote:

    > a przeciez młodzież jest pomysłowa - w fancie przeniesie wódke z popitka -
    > 50/50 - ja to udowodnisz ze tak nie jest ?

    A udowodnij, że nie jesteś wielbądem...

    > woda mineralna to tylko etykieta a w srodku wóda

    ...albo nitrogliceryna...

    Ale-ale! Dlaczego pozwalają wchodzić w butach? Ile razy było o butach z
    C4 w podeszwie...

    [ciach]

    > wiec obligatoryjnie - nikt nic nie wnosi - jakie sobie społeczeństwo
    > wychowaliśmy tak teraz mamy

    Czyli tak zasadniczo to powinni wpuszczać "goło i wesoło" i to po
    dogłębnej rewizji osobistej?

    Popadasz w taką samą paranoję, jak te ciecie u bram...