    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek do KRS
    Date: Tue, 25 Feb 2003 22:47:04 +0100

    "Monika" <m...@i...net.pl> wrote in message
    news:b3ggd1$qm3$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Czy można zgłościć te wszystkie zmiany w jednym wniosku do KRS?

    > Czy można zmianić nazewnictwo funkcji dot. reprezentacji spółki i powołać
    na
    > to stanowisko osobę przed faktycznym zarejestrowaniem tych zmian w KRS?
    > Spotkałam się z opinią, iż nie ma przeszkód aby był to jeden wniosek ale
    > prawnik z którym współpracuje spółka jest zdania iż nie można dokonać tego
    > za jednym razem, wg niego najpierw nalezy złozyć wniosek dotyczący zmian w
    > umowie a dopiero w kolejnym wniosku można zmienić nazewnictwo funkcji dot
> [...]
    Nie wiem, co masz na mysli mówiac "zmiana nazewnictwa" funkcji. Na pewno nie
    jest to zadne pojecie prawne. Sad interesuja osoby umocowane do dzialania w
    imieniu spólki, czyli zarzad i forma, w jakiej to moga czynic ( lacznie,
    jednoosobowa itp. ). Jelsi macie w firmie jakas inna, wewnetrzna tytulature,
    to Wasza sprawa. Dyrektor, wicedyretor, hrabia czy nawet baron - nikogo to
    nie obchodzi, póki wiadomo kto jest czlonkiem zarzadu i w jakim zakresie i
    formie reprezentuje spólke. Zakladam wiec, ze zachodza zmiany w organach.
    Moze cale zamieszanie wynika stad, ze zmiany dot. kapitalu, umowy itp sklada
    sie na formularzu KRS-Z3 i do niego dolacza zalacznik KRS-ZK o zmianach w
    organach spólki.

    Podkreslam, ze jak dotad nie mialem do czynienia z KRSem i formularzami w
    praktyce, wiec to jest teoria, ale wg. mnie nie ma przeciwskazan, aby
    zalatwic to za jednym zamachem.

    Napisz moze jasniej co bylo, co sie zmienilo, kto byl uprawniony do
    reprezentacji itp.

    Depi.