  • Data: 2009-01-30 21:00:34
    Temat: Re: Własna energia elektryczna
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > I nie wiem, jakie są ceny dla przedsiębiorstw, ale dla osoby prywatnej
    > samodzielna produkcja prądu z np. gazu byłaby sporo droższa, niż
    > kupowanie prądu od elektrowni - z opłatami przesyłowymi włącznie (jak
    > kiedyś sobie liczyłem dla generatora benzynowego, to wychodziło jakieś 4
    > razy drożej, nie licząc amortyzacji sprzętu i licząc zużycie paliwa
    > podawane przez producenta).

    ja też nie wiem ile, ale podobno dla firm energia jest "sporo" droższa:O)

    a co do twoich wyliczeń to trochę to dziwne że wychodzi drozej bo jak może
    byc drozej gdy generatory parowe maja kiepską sprawność a na dodatek na
    przesyłaniu energii też są spore straty a i całę masy pracowników też za coś
    żyją, więc co, wychodzi ze elektrownie rozdaja prąd charytatywnie?:O)
    może zapodaj te twoje wyliczenia?:O)