  • Data: 2009-12-21 12:40:39
    Temat: Re: Właściwe postępowanie wobec komucha
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > "Wg Kontrolera(tm) za długo go szukał po kieszeniach i na pewno to ktoś
    > mu podał ze współpasażerów"
    > Ja rozumiem, że on go miał i kontrolerowi okazał. Skoro ma w momencie
    > kontroli, a kontroler nakłada karę to powinien wpisać, że bilet taki, a
    > taki posiada.
    > Jak do kontrolera pobiegł z biletem dopiero po zakoczeniu kontroli, to
    > można mówić o nieokazaniu.

    Cóż, jedynym rozwiązaniem jest nie płacić kary i ewentualnie pisać
    odwołania. Być może do sprawy sądowej wcale nie dojdzie - takie sprawy
    się szybko przedawniają. A jak jednak do sprawy dojdzie, to próbować
    swoich sił z dowodami, w najgorszym przypadku będzie się dodatkowe 90zł
    w plecy (30zł opłata sądowa i 60zł adwokat).

    To w przypadku, jeśli bilet się naprawdę posiadało.

    A jak bilet faktycznie był podany przez współpasażera? To również nie
    płacić. Jak już cwaniakować, to cwaniakować do końca :)

    --
    Liwiusz