  • Data: 2009-12-21 13:13:53
    Temat: Re: Właściwe postępowanie wobec komucha
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Jaki sąd? On musi wnieść o sprawę?

    Teoretycznie może, ale jeśli przewoźnik coś od niego chce, to będzie
    musiał wnieść sprawę.

    > Okazał. Na to komuch stwierdził, że za długo szukał i że ktoś mu pewnie
    > podał.

    Ciężar dowodu podania biletu ciąży na przewoźniku.

    > No. Tylko gość się dał zastraszyć i przyjął ten mandat.

    To nie mandat, i jego się nie przyjmuje nieodwołalnie. Niech pisze
    reklamację, albo czeka na pozew, albo płaci. Do wyboru :)

    > No przecie napisałem, że bilet był. Tylko nie w tej kieszeni i ujawnił
    > się za późno wg kontroli.

    To ile był szukany? Pół minuty? 10 minut?

    --
    Liwiusz