  • Data: 2009-12-21 12:39:35
    Temat: Re: Właściwe postępowanie wobec komucha
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > 1. Kontrola - pasażer szuka biletu
    > 2. W międzyczasie daje swoje dane lub dowód (po co?) - i nadal szuka
    > biletu
    > 3. Podpisuje wezwanie do zapłaty (po co?)- i nadal szuka biletu
    > 4. Po skończeniu kontroli - bilet się cudownie znajduje.

    Byłeś tam? A może wyglądało np. tak:
    1. Kontrola - pasażer szuka biletu
    2. Kontroler wnerwia się.
    3. Pasażer daje bilet. Bilet jest np.ulgowy, kontroler dostaje też
    legitymację.
    4. Kontroler stwierdza, że "za poźno" i wypisuje karę...

    Mnie się wydaje (moge się mylić), że dzieciaki chciały się zabawić z
    kontrolerem i utrudnić mu pracę dla popisu, myśląc, że są czysci. Tak więc
    ociągały się z okazaniem biletu kontrolerowi, a ten z tego czy innego powodu
    odgryzł się na nich jak umiał...