  • Data: 2009-12-21 13:02:24
    Temat: Re: Właściwe postępowanie wobec komucha
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:
    > To już oceni sąd.

    Jaki sąd? On musi wnieść o sprawę?

    > Okazać bilet.

    Okazał. Na to komuch stwierdził, że za długo szukał i że ktoś mu pewnie
    podał.

    > W naszej sytuacji mamy:
    > 1. Kontrola - pasażer szuka biletu
    > 2. W międzyczasie daje swoje dane lub dowód (po co?) - i nadal szuka biletu

    Nie dowód, a legitymację uprawniającą do zniżki.

    > 3. Podpisuje wezwanie do zapłaty (po co?)- i nadal szuka biletu

    No nie wiem po co... Bo się dał zastraszyć. I nie nadal szuka, bo
    znalazł. Tylko komuchowi było za długo.

    > 4. Po skończeniu kontroli - bilet się cudownie znajduje.

    W trakcie się znalazł, ale komuch nie uwierzył.

    > Jeśli pasażer faktycznie miałby bilet, to:
    > 1. Kontrola - pasażer szuka biletu
    > 2. Nie podajemy danych - szukamy biletu
    > 3. Niech wzywają policję - my nadal szukamy biletu
    > 4. I go w końcu znajdujemy.

    No. Tylko gość się dał zastraszyć i przyjął ten mandat.

    > Po namyśle muszę zatem stwierdzić, że możliwość obalenia tezy o braku
    > posiadania biletu jest mocno wątpliwa. Ponadto samo posiadanie biletu to
    > za mało, trzeba go okazać przy kontroli. Jak wynika z opisu, kanary nie
    > napadły na pasażera i nie dały mu czasu na wyciągnięcie biletu. Czas
    > był. Biletu nie było. Kara jest zasadna.

    No przecie napisałem, że bilet był. Tylko nie w tej kieszeni i ujawnił
    się za późno wg kontroli.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek