  • Data: 2008-10-05 13:44:07
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > No i co z tego? Wolno mu. Można wykorzystywać sytuacje - o ile prawo
    > tego nie zabrania. A spróbuj znaleźć paragraf penalizujący wejście przez
    > otwarte drzwi ;)

    Wszystko zalezy od stopnia otwarcia tych drzwi. Rozrozniamy drzwi
    - otwarte na osciez z bankietem powitalnym po drugiej stronie
    - otwarte na osciez ale bez bankietu
    - uchylone tak, ze przez szpare mozna sie przecisnac jesli sie nie jest w
    ciazy
    - lekko uchylone, ale na naoiwionych zawiasach - wystarczy lekko popchnac
    albo mocno dmuchnac
    - zatrzasniete na klamke - wystarczy nacisnac klamke i lekko pchnac
    - na kiepskiej futrynie - wystarczy sie lekko oprzec i sie same otwieraja
    - na normalnej futrynie - wystarczy sie mocno oprzec i sie same otwieraja
    - zamkniete na klucz - wystarczy miec odpowiednie narzedzia (lom, wytrych)
    i wtedy mozna wejsc
    - przeciwwlamaniowe z alarmem - trzeba uzyc palnika a potem powalic patrol
    firmy ochroniarskiej
    - przeciwwlamaniowe ze wspolnikiem po drugiej stronie
    - przeciwwlamaniowe, ale wlasnie sie zamykaja za kims, kto wchodzil -
    wystarczy wstawic noge w szpare i zneutralizowac zamykajaceo plujac mu w
    oko

    Mam wrazenie, ze ty godzisz sie na nielegalnosc tylko w przypadku firmy
    ochroniaskiej i tylko jesli zdaza krzyknac "spi... zlodzieju"...

    --
    pozdrawiam,
    ioo.