  • Data: 2007-12-18 10:00:14
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KRZYZAK" <k...@g...com> wrote
    >Nie. Mozna odstrzelic gnojka, ktory wszedl nieproszony >na moja
    >posesje. I tak powinno byc.

    Taaa... zakładając, że posesja jest wyraźnie ogrodzona, a gospodarz
    przewidział jakąś możliwość nawiązania kontaktu z nim (np. domofon).
    To jest coś, czego w warunkach polskich nie ma, wystarczy pojechać na wioskę
    jakąś... a prawo ma obowiązywać w całym kraju, nie?!
    Tak się składa, że wiele razy miałem do czynienia z takimi "posesjami", że
    po pierwsze trudno było stwierdzić, gdzie ona się kończy, a gdzie zaczyna, a
    dwa, że się coś chciało od gospodarza (np. przeprowadzić spis powszechny
    itd) to trzeba było i tak wejść. Wiele razy na "posesji" znalazłem się
    przypadkowo, bo nie była ogrodzona. Uważasz, że powinni strzelać????!!!
    Nie żyjemy samotnie w domach, czasem społeczenstwo czy jego instytucje może
    chcieć skontaktować się z nami, nie?